تست اندازه گیری میزان روغن و رطوبت در سیستم هوای فشرده شرکت روناک دارو

بنا بر درخواست شرکت مذکور، تست اندازه گیری روغن موجود در Vial washing room  به عنوان یکی از نقاط مصرف سیسنم هوای فشرده آن مجموعه محترم انجام پذیرفت. با توجه به نتایج به دست آمده میزان روغن موجود در هوای فشرده ی نقطه مذکور حدود ۰٫۰۰۳۶ میلی گرم بر متر مکعب بوده که بر اساس استاندارد ISO 8573-1:2010 این عدد بالاتر از کلاس ۱ و تقریبا نزدیک به کلاس صفر (عاری از روغن) است که این کلاس هوای فشرده برای شرکت های داروسازی کاملا مناسب و ایده آل می باشد.

لازم به ذکر است که این شرکت کیفیت بالای هوای فشرده خود را مدیون کمپرسور اویل فری واتر اینجکت (Oil free water inject) و تجهیزات جانبی آن از جمله فیلتراسیون مربوطه می باشد. در این مدل از کمپرسور های اویل فری (Oil free) از سیال آب جهت خنک کاری و سیل بندی روتورها (نر و ماده) استفاده می شود.

تست اندازه گیری روغن باقیمانده در هوای فشرده شرکت روناک دارو در ۳ نوبت و در زمان های مختلف توسط تجهیز اندازه گیری روغن دیجیتال Oil Check  که تولید شرکت CS INSTRUMENTS  آلمان می باشد، انجام پذیرفت.( گزارشات آن در فایل های پیوست موجود می باشد)

XtraReportStatistic-1st. Oil Test

XtraReportStatistic- 2nd. Oil Test

XtraReportStatistic-3rd. Oil Test

شایان ذکر است که تست اندازه گیری میزان رطوبت در هوای فشرده یکی از پیش نیاز های تست اندازه گیری میزان روغن در هوای فشرده می باشد که این تست نیز در نقطه ی مذکور توسط تجهیز اندازه گیری پرتابل نقطه شبنم DP 510  که تولید شرکت CS INSTRUMENTS آلمان می باشد، انجام گرفت که حداکثر مقدار ثبت شده توسط تجهیز مذکور در حدود ۵۰- درجه سانتی گراد می باشد که کلاس هوای فشرده مجموعه مذکور را از لحاظ رطوبت ( بر اساس استاندارد ISO 8573-1:2010) در کلاس ۲ قرار می دهد. ( گزارش آن در فایل پیوست موجود می باشد)

XtraReportStatistic -PDP Test

فیسبوک
توییتر
لینکدین
پینترست

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *