کیفیت سنجی هوای فشرده شرکت درخت الماس سبز

کیفیت سنجی سیستم هوای فشرده با توجه به فعالیت شرکت مذکور که فرآوری و بسته بندی پسته می باشد، برای افزایش کیفیت محصول نهایی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. یکی از دستگاه های مورد استفاده در انجام این فرایند، دستگاه سورتینگ لیزری می باشد که با حذف ناخالصی ها، کیفیت بالای محصول مورد نظر را تضمین می کند. محصولاتی همچون خشکبار، میوه ها و سبزیجات تازه و منجمد، میوه های خشک، غذاهای دریایی و گوشت توسط این دستگاه ها سورت می شوند.

پس از تشخیص نا خالصی ها و ضایعات از طریق دوربین و لیزرها، آنها را توسط هوا با فشار زیاد (air gun) از مسیر اصلی می کنند و به سمت خروجی مجزا فرستاده می شوند.

کیفیت این هوای فشرده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، چرا که در صورت وجود رطوبت، روغن و پارتیکل در هوای فشرده، با توجه به ارتباط مستقیم با محصول، کاهش کیفیت و عوض شدن طعم، رنگ و مزه و در نهایت فساد زودرس محصول نهایی منتج می شود.

با توجه به استاندارد ISO8573-1  ، تست های دیجیتال رطوبت و میزان روغن باقیمانده در هوای فشرده توسط تجهیزات شرکت CS INSTRUMENTS  آلمان در ورودی هوای فشرده دستگاه سورتینگ لیزری انجام گرفت و طبق نتایج به دست آمده که در پیوست موجود می باشد، کلاس هوای فشرده مجموعه مذکور با توجه به استاندارد ISO8573-1  ، ۱-۴-۱ می باشد.

 

PRESSURE DEW POINT TEST REPORT

 

RESIDUAL OIL CONTENT TEST REPORT

 

فیسبوک
توییتر
لینکدین
پینترست

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *